Tarikh kemaskini :
  07 Mei  2011
Capaian Lain


Jika anda ada sebarang komen, sila email ke myprotajdid@yahoo.com
Akhbar
Bank
Agensi
Universiti




Eropah
  Pendidikan



 Lain-Lain

Taqwin Sekolah 09'
Berita dan Aktiviti Sekolah
Mutiara Kata
Dunia ini adalah perhiasan, dan sebaik-baik perhiasan adalah wanita solehah"
-Hadith Riwayat Muslim


Carilahduniamu seolah-olah engkau akan hidup selama-lamanya dan carilahakhiratmu seolah-olah engkau akan mati besok pagi" (Hadis Riwayat IbnuAsahin)
Dalam Memori
Timur Tengah
Profil Bulan Ini


3,
4,
Sukan Tahunan ke 48
Tarik..tarik...tarik la woi
Segak la Izzati ni
Pembarisan rumah biru
Ringkasan Aktiviti
Sabtu (17.04.10) Sukan Tahunan ke 48 telah diadakan dengan meriahnya. Bermula pukul 8,30 pagi, pembarisan rumah telah menarik perhatian orang ramai. Pelbagai acara yang berlangsung. Rumah Hijau dinobat sebagai Johan dan Rumah Merah sebagai naib Johan.
HARI SUAI KENAL TAHUN 1 SESI 2011/2012
Selepas perhimpunan pagi, murid-murid baru tahun 1 telah dibahagikan kepada kelas masing-masing. kemudian murid-murid diiring ke kelas 1 Sukses dan 1 kreatif. Guru kelas mula memberi taklimat tentang bayaran tertentu yang dikenakan seperti bayaran Fail Perkembangan Murid, Tali Leher, baju sukan dan lain -lain. selepas pembayaran dibuat, ibu bapa beredar ke dewan serbaguna untuk sesi taklimat khas untuk ibubapa yang dikendalikan oleh Pn. Norazmah, guru besar SK Alma. Selepas sesi taklimat, ibubapa sekali lagi ke kelas anak-anak mereka untuk mengambil buku teks yang akan digunakan pada hari persekolahan nanti. Majlis bersurai pada pukul 11 pagi.